У 2020 році Ukrsibbank надіслав 75,5 мільйонів Viber-повідомлень клієнтам. Це безпечне і захищене інформування про операції по рахунках, важливих новин, подій, пропозицій і акцій банку.
Про результативність комунікацій через Viber свідчить і рівень залученості клієнтів на повідомлення, що є на 22% вище, ніж через інші канали зовнішнього зв'язку. Використання Viber-повідомлень також дозволило банку знизити витрати на інформування клієнтів більш ніж удвічі і, відповідно, ефективніше використовувати комунікаційний бюджет.
«У своїх комунікаціях Ukrsibbank прагне бути ближче до клієнтів і одночасно піклується про безпеку даних. Саме тому ми вибираємо зручні і надійні канали зв'язку «, — підкреслює Костянтин Лежнин, заступник голови правління Ukrsibbank BNP Paribas Group.
За даними Kantar за березень 2020 року, Viber входить в топ-3 найпопулярніших додатків для обміну повідомленнями в Україні і встановлено на 97,9% смартфонах українських користувачів. Його ключовими перевагами є легкість і доступність у використанні, а також висока конфіденційність інформації, адже повідомлення за замовчуванням захищені наскрізним шифруванням.
«Viber пропонує високий рівень безпеки, що дозволяє брендам надсилати своїм клієнтам найбільш захищені повідомлення через канал бізнес-повідомлень. Шифрування в процесі передачі виконується для всіх повідомлень, надісланих брендами. З'єднання з нашими серверами працюють за протоколом HTTPS і лише через обмежений білий список IP-адрес, а не домену. Нарешті, щоб захистити конфіденційність повідомлень, наші push-сповіщення не розкривають зміст повідомлення на заблокованому екрані пристрою клієнта», — прокоментувала Ноа Бар Шей, старший директор з питань партнерства в Rakuten Viber.