Навіщо компанії вихід на ринок
Компанія Lucid Motors, яка потребує коштів, відмовиться від традиційного процесу IPO і використовує інструмент під назвою SPAC. Йдеться про злиття з компанією Churchill Capital Corp IV, яка вже торгується на біржі.
Передбачається, що після завершення угоди у Lucid Motors буде близько $2,1 млрд коштів.
Крім того, Lucid Motors проведе додатковий раунд фінансування на $2,5 млрд. Інвесторами стануть BlackRock, Fidelity Management і фонд із Саудівської Аравії.
Читайте також: Найбільш очікувані IPO 2021 року
У Lucid Motors багато конкурентів — починаючи від великих автоконцернів, що інвестують в електрокари, до нових гравців на зразок Fisker і Rivian, які також готуються випустити на ринок свої електрокари. До речі, всі нові гравці вже мають величезну капіталізацію, але все ще не представили свої автомобілі масовому споживачеві.
Lucid Motors також ще не налагодила масове виробництво, але будує завод за $700 млн, де має розпочати виробництво першої моделі компанії — люксового седана Lucid Air. Стартова ціна цього авто — від $69 990. Електрокар називають головним конкурентом Tesla Model S. Очікується, що новинка стане популярною завдяки великому запасу ходу — до 800 км.
Читайте також: Скільки можна заробити на «порожніх» акціях
Що відомо про Lucid Motors
Lucid Motors створено в 2007 році одним із колишніх топ-менеджерів Tesla. Спочатку Lucid планувала створювати батареї для тих самих електрокарів, але компанія зробила pivot (зміна вектора розвитку стартапу) і взялася будувати свої електрокари. За час існування інвестори вклали в неї понад $1,1 млрд.
Lucid Motors планує поставити на ринок 20 тис. автомобілів у 2022 році і 49 тис. вже за підсумками 2023 року. До 2030 року компанія має намір вийти на показник в 500 тис. авто на рік.
Для порівняння: Tesla продала за підсумками 2020 року 500 тис. автомобілів, Toyota — понад 10 млн.
У 2023 році компанія також планує презентувати SUV під назвою Gravity, що має дозволити Lucid Motors закінчити 2025 рік без збитків.