У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатиме українцям які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.

«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша — встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга — сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», — наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.

Райффайзен Банк Аваль підтримує кампанію, адже ми поділяємо принципи справедливого партнерства, прозорого ведення бізнесу, відповідальності перед усіма стейкхолдерами — передусім перед клієнтами.

«Фінансова обізнаність — запорука добробуту населення. Переконана, що спільними зусиллями НБУ та ключових учасників ринку нам вдасться навчити молоде покоління українців раціонально обирати банківські послуги, керувати власними коштами та поводити себе відповідально у питаннях, які стосуються фінансів», — зазначила Наталія Марченко, директор департаменту виконавчого управління та комунікацій.

Кампанія проходитиме в березні-травні 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права».