Forward Bank став інформаційним партнером задля підвищення обізнаності та фінансової грамотності клієнтів, аби детально розповісти, які вони, як споживачі фінансових послуг, мають права та обов’язки.

«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша — встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга — сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», — наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.

«Forward Bank, як добросовісний учасник ринку, зацікавлений у створенні балансу прав та обов'язків фінансових установ і споживачів фінансових послуг. Обізнані, поінформовані і наділені правами споживачі є двигуном економічних змін, запорукою стабільності банківської системи та побудови заможного суспільства» — зазначив Андрій Кисельов, голова правління Forward Bank. «На мій погляд, фундамент фінансових знань має закладатися дітям ще зі шкільних років з метою виховання нової фінансової поведінки задля добробуту країни в майбутньому. Але ніколи не пізно вчитися і дізнаватися нового, тому ця кампанія — джерело цікавої та важливої інформації для кожного українця, який користується фінансовими послугами» — додає пан Кисельов.

Кампанія триватиме до травня 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк запустив тематичний лендинг «Знай свої права» .