https://mtb.ua/uploads/images/news/ce6702618dd88b7771aa24dd1a16f1e6.jpg" ua="" />

У межах інформаційної кампанії МТБ Банк спільно з партнерами та Національним банком розповідатиме українцям, які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.

«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша — встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга — сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», — наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.

МТБ Банк з радістю приєднався до цієї ініціативи та буде розміщати освітні матеріали на своїх інтернет-ресурсах.

«Шлях до cashless — єкономіки виявився не таким довгим, як вважалося. Сьогодні більшість наших клієнтів не тільки користуються переважно безготівковими розрахунками, а й активно опановують дистанційні послуги. Останні новації НБУ, кроки щодо лібералізації, можливість взаємодіяти з банком в режимі online роблять фінансовий світ прозорим та чесним, тому обізнані користувачі банківських послуг — це умова розвитку фінансової системи України та підвищення рівня довіри до неї. Ми вітаємо ініціативу регулятора та з задоволенням приймаємо участь у кампанії „Знай свої права“. В цивілізованому світі є правило: „В мене є права, але я також знаю, що і у вас є права“. Тому ми щиро зацікавлені в підвищенні рівня фінансової грамотності наших клієнтів», — підкреслив голова правління МТБ Банк Юрій Кралов.

Кампанія проходитиме в березні-травні 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії також запускає спеціальний лендинг «Знай свої права».