У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатиме українцям, які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у разі їх порушення.
«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша — встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга — сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», — наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.
Ідея Банк долучився до кампанії, маючи на меті спільно із регулятором та іншими учасниками ринку сприяти загалом підвищенню фінансової грамотності, відповідального користування послугами банку споживачів фінансових послуг та, зокрема, розвиткові платіжної дисципліни серед позичальників.
«Взаємовідносини користувачів фінансових послуг та банків за останні роки набувають все більш конструктивного характеру, зокрема і завдяки роботі регулятора у напрямку підвищення фінансової обізнаності громадян. Водночас, ми продовжуємо фіксувати значну кількість звернень клієнтів, частою причиною яких є нерозуміння клієнтами своїх прав та обов’язків відповідно до умов укладених угод. На нашу думку, така інформаційна кампанія спонукатиме користувачів відповідально та усвідомлено ставитись до укладання з банком угод, більш ретельно ознайомлюватись зі своїми правами та обов’язками в рамках пропонованих послуг та продуктів, ще до накладання підпису на угоду і, як результат, — збільшить кількість задоволених клієнтів, які успішно реалізували свої життєві цілі за допомогою взаємовигідної співпраці з банками», — підкреслила начальник управління комунікації з клієнтами Ідея Банку Орися Грещук.
Кампанія проходитиме в березні-травні 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права».