Що вплинуло

Серед причин зростання вона називає виступи в аудіомережі таких персон, як, наприклад, засновник Tesla та SpaceX Ілон Маск і гендиректор Facebook Марк Цукерберг.

За даними аналітиків, за перші два тижні лютого кількість завантажень Clubhouse зросла з 3,5 млн до 8,1 млн. Понад 2,6 млн завантажень припало на США.

Сам Clubhouse поки не публікував дані про кількість завантажень або зареєстрованих користувачів, але в січні його гендиректор повідомляв про 2 млн активних користувачів на тиждень.

Аналітики з App Annie зазначають не тільки зростання популярності Clubhouse, а й загальну тенденцію на посилення конкуренції серед аудіододатків у всьому світі.

Конкуренти

Так, Facebook розпочала розробку аудіочату, націленого на конкуренцію з Clubhouse, ще одним конкурентом може стати Twitter. Аудіосоціальний додаток Quilt, орієнтований на здоров’я та прихильників здорового способу життя, оголосив про залучення інвестицій в $3,5 млн.

Що таке Clubhouse

Clubhouse — це соціальна мережа, в основі якої лежить голосове спілкування. У ній є кімнати, спікери і слухачі. По суті, це місце, в якому учасники розмовляють між собою на цікаві для них теми.

Особливістю цієї соціальної мережі є ще й те, що у її передплатників є можливість поговорити в режимі реального часу з експертом або відомою особою. У соцмережі вже є Ілон Маск, Марк Цукерберг, Джек Дорсі, Адам Моссера, Опра Уїнфрі, Ештон Катчер, Джаред Лето і багато інших знаменитостей.

Однак потрапити в Clubhouse не так просто, потрібно або мати інвайт (запрошення) для того, щоб стати учасником даної соціальної мережі, або реєструватися і чекати, поки модерація підтвердить вашу заявку, що може затягнутися на довгі дні, тижні, місяці.