З лютого 2021 року клієнтам Євроінс Україна стали доступні нові корпоративні програми добровільного медичного страхування (ДМС). Як і в попередньому році, вони передбачають можливість лікування застрахованих у разі захворювання COVID-19, а також розширені за рахунок додаткових опцій.
Серед нових можливостей — сервіс «Доктор онлайн», який забезпечує постійний доступ до віддалених телемедичних консультацій. Крім того, компанія пропонує цілодобовий медичний консьєрж-сервіс для організації великого спектра лікувальних та профілактичних послуг. В рамках спеціального пакета «Антистрес» надається розширене покриття оздоровчих послуг та медичних консультацій для профілактики емоційного вигорання і зміцнення ментального здоров'я.
Щоб забезпечувати якісний супровід клієнтів в процесі лікування і реабілітації, страховик розширює свої сервісні потужності: поряд з партнерськими асистуючими компаніями, в Євроінс Україна відкрито власний медичний асистанс. Наразі він працює в режимі робочого дня, з 9.00 до 18.00.
«За минулий рік і медична сфера, і пов'язані з нею індустрії пережили глобальну трансформацію. У 2021 році багато ризиків для здоров'я, які зумовлені епідемією COVID-19, залишаться актуальними. Ми хочемо, щоб наші клієнти могли максимально комфортно адаптуватися до цих реалій, тому і впроваджуємо нові сервіси», — коментує нововведення Янко Ніколов, голова правління Євроінс Україна. — «Ми також бачимо, що медичне страхування залишається затребуваною послугою. Щоб зберігати високу якість роботи при зростанні числа клієнтів, ми посилюємо команду ДМС всередині компанії».
Інформаційно. СК Євроінс Україна входить до числа провідних гравців ринку українського non-life-страхування. Компанія стала одним із перших страховиків, які запропонували українським роботодавцям програми медичного страхування їх співробітників на випадок COVID-19. Страхові премії компанії в секторі ДМС за 2020-й рік зросли на 117%, і сьогодні медичне страхування входить в ТОП-3 бізнес-напрямків Євроінс.