Що кажуть компанії
«Довгострокові можливості зростання в нашій галузі дуже привабливі, особливо для культових спортивних брендів, — сказав генеральний директор Adidas Каспер Рорстед. — Після ретельного розгляду ми прийшли до висновку, що Reebok і Adidas зможуть краще реалізувати потенціал зростання незалежно один від одного. Ми будемо ретельно працювати в найближчі місяці, щоб забезпечити успішне майбутнє бренду Reebok і його команді».
Стратегічний план до 2025 року Adidas презентує на презентації для інвесторів 10 березня. Дані Reebok будуть виключені зі звітності вже в першому кварталі 2021 року.
Читайте також: Adidas має намір продати бренд Reebok
Реакція ринку
16 лютого на фоні цих новин акції Adidas знижувалися з початку торгів Франкфуртської фондової біржі на 1,3% — до 293,9 євро за папір. Капіталізація компанії знизилася до 58,9 млрд євро.
Причина продажу
Раніше про початок процесу продажу Reebok повідомив журнал Manager Magazin. Причиною такого рішення став провал реструктуризації. Видання навіть назвало покупку американського бренду найдорожчою помилкою в історії Adidas.
За даними журналу, угода повинна бути закрита до березня 2021 року. Серед можливих покупців — американська компанія з виробництва одягу і взуття VF Corporation, що володіє брендами Timberland і North Face, а також китайський виробник Anta Sports.
Читайте також: Adidas зазнає збитків через Reebok