Одночасно в Європі в середньому цей показник виріс тільки у 3 рази.
Тренди святого Валентина-2021
Обмеження, пов'язані з коронавірусом, вплинули на плани закоханих до Дня святого Валентина, зауважують дослідники.
Цього року половина опитаних (51%) відзначать свято вдома за романтичною вечерею. Однак 27% українців не витрачатимуть час на підготовку столу і замовлять їжу додому, а третина (35%) — планують прогулятися зимовими вулицями і парками. Також у планах українців на цей день — кіномарафон (17%) і навіть домашній СПА-вечір (9%).
Хоч пандемія й обмежила побачення наживо, але точно не завадила шукати свою любов.
Онлайн-технології дедалі частіше допомагають українцям знайти другу половинку: кожен п'ятий опитаний зазначив, що познайомився із коханою чи коханим в інтернеті.
Згідно з результатами опитування, в минулому році 21% респондентів зареєструвалися на сайтах знайомств. Під нові реалії довелося адаптувати й зустрічі з потенційними обранцями: 19% респондентів побували на віртуальному побаченні за допомогою Zoom або іншого каналу відеозв'язку.
Читайте також: Економія і підтримка локального бізнесу. Як українці вибирають подарунки (дослідження)
Тенденції «економіки кохання»
За останні 10 років витрати на подарунки та святкування Дня закоханих кардинально зросли.
У 2020 році напередодні Дня святого Валентина українці витратили понад 560 млн грн, що в 10 разів більше, ніж у 2011 році.
Квіти традиційно є одним з найпопулярніших подарунків — витрати на них збільшилися у понад 870 разів (+87 316%) порівняно з 2011 роком.
Щороку українці дедалі частіше вибирають як подарунок ювелірні прикраси — витрати в цій категорії за останні 10 років збільшилися в 19 разів. Всього в минулому році українці витратили на ювелірні вироби понад 73 млн грн.
Незмінним залишається і тренд на онлайн-покупки: за останні 10 років кількість онлайн-трансакцій напередодні свята зросла у понад 128 разів (+12 760%).