«Чат-бот дозволяє збільшити кількість каналів дистанційного обслуговування та побудувати омніканальну платформу. Завдяки тому, що наш оператор отримуватиме запити в „одне вікно“, питання клієнтів будуть вирішуватися ще більш оперативно, — коментує Андрій Прусов, заступник голови правління Форвард Банку. — За допомогою чат-боту наш клієнт матиме змогу слідкувати за результатом попередньої перевірки на можливість схвалення кредиту, що полегшить обробку наданої інформації та прискорить процес видачі кредиту», — додає пан Андрій.

Варто відзначити, що Forward Bank також оновив та розширив деякі функції бота в месенджерах, а саме:

  • онлайн-спілкування зі співробітником банку в чаті;
  • історія операцій із зазначенням категорії товарів і можливістю завантажити квитанцію;
  • формування виписок по рахунках, депозитах, графік погашення, тарифи по карті тощо;
  • завантаження фото документів для заявки через кур'єрську службу;
  • отримання розширених даних по балансу кредитної карти, суми для оплати в пільговому періоді, суми повного погашення або використаного кредитного ліміту;
  • найближчі відділення та банкомати банку із зазначенням відстані до нього від геолокації клієнта.

Крім того, у чат-бот додана функція швидкого блокування карти. Наявність цього функціоналу гарантує максимально підвищений рівень захищеності коштів на картковому рахунку клієнта Forward Bank .