Чому це заплановано

Аналітики вважають, що ця угода демонструє прагнення Mastercard розширити свою частку на фінансовому ринку регіону шляхом випуску дебетових карток у Великобританії та Ірландії. У планах компанії — наростити обсяги послуг, що надаються, до 30% ринку активних дебетових карток.

Загальна кількість карток, що перебувають під управлінням NatWest Group, оцінюється в 16 млн.

Підписана угода між Mastercard і NatWest поширюється на всі дочірні бренди британської банківської групи, до яких входять Royal Bank of Scotland, Ulster Bank і Coutts Bank.

Читайте також: General Motors, Goldman Sachs і Mastercard випустять кобрендингові кредитні картки

Що вже зроблено

Варто відзначити, що NatWest уклав угоду з Mastercard після того, як це зробили компанії Santander, First Direct і Monzo.

На даний момент в Європі налічується майже 200 млн споживачів, які використовують Debit Mastercard для оплати покупок в інтернеті або в 43 млн торгових точок, де платіжний сервіс надає свої послуги.

Читайте також: Mastercard готова запропонувати високоточні AI-рішення, які допоможуть банкам скоротити збитки

Раніше

  • Глобальний провайдер телекомунікаційних послуг VEON Ltd. оголосив про початок стратегічного партнерства з Mastercard з метою розширення цифрових фінансових сервісів на основних світових ринках. На поточний момент VEON представлена в низці країн, серед яких й Україна. У довгостроковій перспективі співпраця компаній має сприяти фінансовій та цифровій інтеграції споживачів у різних країнах.
  • Інженери з Mastercard презентували нову систему безконтактних платежів на основі квантово-стійкої технології. Повідомляється, що розроблена специфікація Enhanced Contactless (Ecos) «розрахована на майбутнє» в тому сенсі, що вона дозволить споживачам отримувати доступ до безпеки і зручності протягом тривалого часу.

Інвестиції в компанії індексу S&P 500 з фондом «Ярослав Мудрий»