На вчорашніх торгах цінні папери Netflix подорожчали на 12,6% — 565,05 долара за акцію.

Виходячи з поданої звітності, минулого року платну підписку на сервіс оформили 37 мільйонів осіб, порівняно з 28 мільйонами у 2019 році. Такий стрибок Netflix зміг зробити завдяки пандемії і карантинним обмеженням.

За результатами четвертого кварталу, кількість передплатників сервісу зросла сильніше, ніж того очікували аналітики — 8,51 мільйона при прогнозованих 6,06 мільйона осіб. Уже до кінця року клієнтська база Netflix перевищила 203,7 мільйона осіб.

На відміну від конкурентів, Netflix виявився готовим до пандемії, оскільки над створенням контенту працювали заздалегідь. Це дозволило регулярно пропонувати аудиторії новинки. Зараз близько 500 фільмів та серіалів готові до показу або знаходяться на завершальній стадії виробництва.

Останніми роками компанія часто брала кредити на реалізацію стратегії розвитку, що призвело до формування боргу, об'ємом 15,8 мільярда доларів. Це тримало акції Netflix у бічному діапазоні майже весь 2020 рік.

За прогнозами експертів, цього року компанія зможе збільшити грошовий потік і відмовитись від подальших позик. Очікується, що негативний грошовий потік складе 619,7 мільйона доларів. Також в планах компанії провести зворотний викуп акцій.

У четвертому кварталі минулого року виторг Netflix збільшився на 21,5%, порівняно з аналогічним періодом 2019 року, склавши 63,64 мільярда доларів. Показник чистого прибутку склав 542 мільйони доларів, знизившись на 7,6%.

У прогнозах стрімінгового сервісу на перший квартал цього року — зростання виторгу на 23,6% (до 7,1 мільярда доларів), прибутку — до 1,36 мільярда доларів, передає LBLV, посилаючись на офіційні дані.

Олександр Зоря, фінансовий аналітик LBLV