У чому суть справи
Таким чином, Північний апеляційний суд скасував рішення Господарського суду Києва від 20 вересня 2018 року, в якому було відмовлено Таскомбанку у задоволенні позовних вимог до Укрзалізниці.
Госпсуд Києва в 2018 році також зобов'язав Таскомбанк повернути сплачені Укрзалізницею банку 140 млн грн в межах виконання судового рішення у справі про борги Донецької залізниці від 2016 року. Однак, дане рішення згодом було скасовано судом апеляційної інстанції.
Читайте також: Укрзалізниця запустила ботів у вайбері і телеграмі. Як купити квитки
Судові хроніки
Зазначена заборгованість обліковується за Донецькою залізницею за кредитним договором від 11 липня 2012 року. Укрзалізниця стала правонаступником Донецької залізниці згідно з рішенням Великої палати Верховного суду в червні 2020 року. Це означає, що УЗ зобов'язана погасити всі борги Донецької залізниці, не отримавши при цьому жодного майна у свій статутний капітал.
Активи Донецької залізниці залишилися на окупованих територіях Донбасу. Це більше 20 тис. вантажних вагонів, близько 6 тис. пасажирських вагонів і понад 300 локомотивів.
За даними Укрзалізниці, загальна сума боргу Донецької залізниці перед кредиторами перевищує 6,5 млрд грн, у тому числі борг перед російськими Сбербанком в 3,5 млрд грн і ВТБ Банком в 1,2 млрд грн.
Раніше
- 25 червня 2020 року Велика палата Верховного суду визнала Укрзалізницю правонаступником по боргах ДП «Донецька залізниця».
- 27 липня госпсуд Донецької області задовольнив клопотання Державної виконавчої служби і визнав Укрзалізницю правонаступником Донецької залізниці за боргами перед Сбербанком на $ 68 млн.
- 27 липня Укрзалізниця підписала угоду із Сбербанком (Україна) про реструктуризацію боргу в розмірі $ 200 млн.