«Ощадбанк популяризує мистецтво у своїх маркетингових комунікаціях протягом тривалого часу. Особливо це стосується напряму преміум-банкінгу, гаслом якого є вислів „Сучасний банк як мистецтво“. Теми сучасного мистецтва ми використали в дизайні нашого сайта для преміум-клієнтів та в оформленні преміум-зон, а репродукція роботи „Кінь. Ніч“ Анатолія Криволапа прикрасила платіжні картки Ощадбанку. Новий проект Ощаду з видавництвом BookChef — це спроба наблизити українців до найкращих взірців образотворчого мистецтва, зробити світові шедеври більш зрозумілими для читачів цих книг. До речі, клієнти нашого банку отримують такі книжки разом із преміальними картками», — відзначає Олена Ковальська, директор департаменту маркетингу Ощадбанку.
«Ці книги вирізняються легкою і лаконічною подачею інформації. Вони знайомлять читачів із найвизначнішими подіями, які вплинули на розвиток мистецтва, допомагають побачити те, що найкраще розкриває сенс картини, сприяють розумінню глибинного задуму митця», — розповідає Катерина Дем’янчук, керівник видавництва BookChef.