Що відомо про роботу чат-бота

В чат-боті є функція повідомлень, де сказано, на яку платформу прибуває певний потяг.

Бот Укрзалізниці доступний трьома мовами — українською, англійською та російською і крім довідкової інформації дає можливість зворотного зв'язку. У першому релізі бот може знаходити квитки на швидкісні потяги «Інтерсіті +»: їхня вартість, наявність, там також можна купити та повернути квитки.

Остання функція тестується для Київського вокзалу і в основному в категорії «Інтерсіті», але пізніше буде доступною для всіх поїздів і напрямків, заявив голова філії «Пасажирська компанія» Олександр Перцовський.

Для Київського вокзалу вже працює пілотна послуга онлайн-табло, яка попереджає, якщо потяг спізнюється.

Як оплатити

Що стосується оплати за квитки, то її можна здійснити в боті без «редиректу». Для цього потрібно прив'язати платіжну карту в електронному гаманці або використовувати Google Pay, Apple Pay і Viber Chatbot Payments.

За словами Перцовського, чат-боти компанії також працюватимуть і в інших месенджерах.