У поточній версії програми відеопідкладка відображається прямо на платіжній картці клієнта на головному екрані мобільного додатка.
Поки що контент буде транслюватися в одну сторону(від банку — до клієнтів), але в наступних версіях планується двосторонній відеозв'язок, наприклад, для отримання консультацій від співробітників служби підтримки. Перший ролик клієнти побачать вже в цьому році, А-Банк привітає своїх клієнтів з Новим роком.
Інтеграція відео в додаток дозволить влаштувати більше інтерактиву з користувачами, ніж це виходить зробити за допомогою традиційних текстових push-повідомлень. Формат телеканалу приводить А-Банк у світ, де content is the king, де народжуються меми та панують емоції. Хто знає, можливо, звичайні співробітники банку з часом перетворяться на медіа-celebrity і стануть зірками в мережі.
Нагадаємо, раніше А-Банк першим у світі запустив інноваційну технологію шерингу доступу до платіжних карток — Share.CreditCard. Платіжні відеокартки — це ще одна інновація від А-Банку, але вже маркетингова. Не перемикайтеся;)