«Усвідомлені» подарунки

Більш ніж половина опитаних резидентів(56%) витратять на подарунки менше, ніж в попередні роки. Це, однак не означає, що подарунки втратили свою цінність. 66% учасників опитування запевняють, що вибираючи новорічні подарунки вони докладуть більше зусиль і часу.

Благодійність

Напружений і насичений подіями рік змусив людей більше думати про благодійність. Так, половина(58%) опитаних українців планують витрачати гроші в магазинах, які адресують частину виручки в благодійні організації. Кожен п’ятий українець(18%) планує допомогти нужденним, купивши їм в подарунок одяг або їжу.

Майже чверть(24%) зроблять подарунок для тварин з притулків, а 13% — мають намір частину грошей просто пожертвувати.

Рейтинг «розумних подарунків»

Список «розумних» подарунків в цьому році в Україні очолюють: подарунки для підтримки краси і здоров’я(58%), одяг(52%) і подарунки-враження для спільного проведення часу(36%).

Підтримка бізнесу

У цьому році українці приділяють більше уваги не тільки тому, що купують, але і тому, де: вибираючи подарунки кожен другий українець свідомо прагне підтримати локальний бізнес.

6 із 10 споживачів планують купувати подарунки у місцевих підприємців, щоб допомогти відновленню їх бізнесу. При цьому, 56% опитаних планують робити покупки у локальних бізнесів онлайн.

Третина опитаних українців вирішили підтримати малий та середній бізнес, замовивши святкову вечерю в одному з локальних ресторанів або кафе.