Кредитна картка, кредит готівкою чи позика в МФО? Пропозицій на ринку багато, але як обрати найзручніший варіант? Розуміючи, що нині серед клієнтів банків та фінансових установ залишається досить велика частка людей, які не користуються кешбеком і не розуміються на грейс-періодах, Таскомбанк створив просту кредитну картку — «Просто картку».
Вона поєднує простоту і прозорі зрозумілі умови кредитування:
- до 100 000 грн кредитного ліміту;
- відсоткова ставка — 4,5% на місяць;
- 0 грн за зняття кредитних коштів у банкоматах;
- 0 грн за переказ кредитних коштів;
- 0 грн за відкриття та обслуговування.
Замовити картку можна у будь-якому відділенні Таскомбанку або онлайн із доставкою кур'єром у будь-яке місто. Керувати коштами також можна онлайн у додатку TAS2U.
«Ми спробували об'єднати кращі переваги кредитування, коли людина може отримати картку, на неї — гроші, і користуватися цим на „револьверній“ основі постійно, головне — платити внески. Тож, „Просто картка“ не має складної механіки, грейс-періодів, кешбеку і комісій. Це проста картка, на якій є кредитний ліміт, користуватися ним можна в межах чесної відсоткової ставки — 4,5% на місяць. А операції, наприклад, зняти гроші, сплатити „комуналку“ чи переказати кошти, здійснюються безкоштовно і без обмежень за сумами. Просто замовляйте картку, яку наш кур'єр доставить практично в будь-який районний центр вам додому, і користуйтеся», — пояснює Артур Муравицький, заступник голови правління Таскомбанку.
«Простота у використанні та зрозумілість — це одні з ключових ознак платіжних продуктів, які ми впроваджуємо разом із партнерами. Впевнена, кредитна картка із простими і прозорими умовами має величезний потенціал для українців. Картка — це зручний фінансовий інструмент, який сприяє розвитку фінансової включеності та надає цілу низку переваг в управлінні своїми фінансами. „Просто картка“ від Таскомбанку — це ключ до зручних і безпечних платежів: від розрахунків у магазинах або транспорті до онлайн-шопінгу й оплат комунальних послуг», — підкреслила Анна Онищенко, віце-президент по роботі з клієнтами Mastercard в Україні та Молдові.
«Банкінг без бар'єрів — ось принцип роботи в ритейлі, який ми хочемо реалізувати, тому концентруємося на створенні нових продуктів, що відповідають потребам різних сегментів наших клієнтів, та поліпшенні онлайн- та офлайн-сервісів», — підкреслив Артур Муравицький.