Що відомо про монетизацію

За його словами, монетизуватимуть месенджер «ненав'язливо», і користувачі здебільшого майже не помітять змін.

«Упродовж більшої частини історії Телеграм я оплачував рахунки компанії з особистих заощаджень. Але за поточних темпів зростання він перебуває на шляху до мільярдів активних користувачів — і відповідних витрат. У такої компанії є тільки два шляхи: почати заробляти гроші для покриття витрат або продатися великому гравцеві», — заявив Дуров.
Читайте також: Телеграм запустив відеодзвінки в месенджері

За словами Дурова, шлях продажу для нього є неприйнятним, тому вибрали варіант монетизації через показ реклами в пабліках.

Також месенджер зароблятиме, пропонуючи «додаткові функції для бізнес-команд і користувачів із розширеними потребами», які будуть ресурсомісткими і стануть платними. Водночас для звичайних користувачів сервіси залишаться безоплатними, і реклами в особистих повідомленнях і групах не буде

«Монетизація Телеграму має приносити користь не тільки нам, а й усьому суспільству. Наприклад, якщо популярні публічні канали монетизуватимуть через рекламну платформу, їхні власники отримають безоплатний трафік пропорційно їхньому охопленню. Або якщо на додачу до поточних безкоштовних стікерів з'являться платні стікери з розширеними можливостями, художники цих стікерів також отримають частину доходу», — пояснив Дуров.

Нагадаємо

Автор месенджера Павло Дуров у квітні повідомив про те, що в цьому році Telegram планує запустити і групові відеодзвінки.

Він також зазначив, що обмеження через пандемію коронавіруса показали, як необхідний надійний інструмент відеозв'язку. Але одночасно безпечних і зручних у використанні додатків для групових відеодзвінків зараз немає, додав він.