Що спростив НБУ

Впродовж карантину небанківські фінустанови можуть не подавати до регулятора документи на паперових носіях, якщо подають їх в електронному вигляді з кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

Подати такі документи можна на електронну пошту nbu@bank.gov.ua або іншими засобами електронного зв’язку, які НБУ використовує для електронного документообігу.

Можливість подати документи в електронному вигляді мають діючі учасники небанківського ринку, а також особи, які планують вийти на ринок:

  • небанківські фінансові установи;
  • юридичні особи, що не є фінустановами, але мають право надавати окремі фінпослуги;
  • юрособи, які мають намір отримати ліцензію на провадження діяльності з надання фінансових послуг;
  • юридичні та фізичні особи, які мають намір набути або збільшити істотну участь у фінустанові;
  • страхові та перестрахові брокери та особи, які мають намір бути включеними до держреєстру страхових та перестрахових брокерів;
  • особи, які мають право займатися актуарними розрахунками, або мають намір здійснювати актуарні розрахунки та отримати відповідне свідоцтво.

Читайте також: НБУ запровадив антикризові заходи під час посиленого карантину

Водночас НБУ звертає увагу, що якщо потрібно подати до центробанку оригінал документа, який існує лише в паперовій формі, то варто подавати саме паперовий оригінал. Наприклад, якщо потрібно подати оригінал свідоцтва про реєстрацію фінансової установи для його переоформлення.

Відповідні зміни передбачені постановою НБУ №161, яка набирає чинності з 23 грудня 2020 року.

Бажаєте знати про фінанси та інвестиції більше? Стежте за ексклюзивними матеріалами «Мінфіну» в телеграм-каналі