Кампанія охоплювала одразу всю лінійку депозитних продуктів банку – депозити «Вільний», «Дохідний» та «Накопичувальний». Кожному виду вкладу відповідав окремий стиль бігу – швидкий спринт чи довготривалий марафон.

«Рекламна кампанія ПУМБ була спрямована на залучення депозитів від нових клієнтів шляхом зміни їхніх поведінкових патернів і упереджень щодо надійності і зручності зберігання грошей в банку, а не вдома. Сьогодні наші клієнти мають можливість відкривати депозит онлайн, можуть знімати й поповнювати свої заощадження 24/7, що дає можливість самостійно управляти своїми заощадженнями і вселяє впевненість у завтрашньому дні. Спільна робота команди роздрібного бізнесу ПУМБ з редизайну продуктової лінійки депозитів та зусилля маркетингової команди банку з промо депозитів дали очікувані результати: приріст нових клієнтів виріс у 4,8 рази, а приріст обсягу залучених депозитів склав 46%», — прокоментувала Наталія Демиденко, керівник управління маркетингових комунікацій та брендингу ПУМБ.

Effie Awards Ukraine – найавторитетніша нагорода у галузі маркетингових комунікацій в Україні. Маркетингові команди компаній-учасниць оцінювали провідні експерти України, які враховували ефективність, креативність та клієнтоорієнтованість.