Одночасно з активним розвитком фінансових технологій та впровадженням дистанційних послуг, в МТБ Банку наполегливо реалізують плани щодо розширення мережі відділень. Банк прагне бути максимально ближче до своїх клієнтів, розширюючи географію нашої присутності, незмінним залишається якість обслуговування і готовність йти на зустріч клієнту в рішенні його фінансових питань.

Фізичні особи в новому відділенні мають можливість отримати якісний банківський сервіс і професійні консультації по банківським продуктам, а юридичні — оперативно оформити банківську гарантію чи один з кредитних продуктів на поповнення оборотного капіталу: овердрафт, кредитну лінію або факторинг, — розповів голова Центрального відділення МТБ Банку в Одесі Станіслав Ляшенко. – Ми розуміємо, що в умовах пандемії Covid-19 вкрай важливо розосередити місця надання банківських послуг: більше відділень — менше черг. І навіть за умов того, що переважна більшість наших клієнтів користуються мобільними додатками та нашим новим інтернет-банкінгом для юросіб МТВ-В, деякі операції все ще потребують присутності клієнта у відділенні. І ми робимо все, щоб дорога до нас була короткою та комфортною.