Протягом цього періоду основну долю премій із загального страхового портфелю компанія отримала від реалізації продуктів з особистих видів страхування та страхування каско – 78%, а ще 22% від загальної суми припадають на всі інші продукти, які пропонує Альфа Страхування, у тому числі – страхування майна, вантажів, відповідальності тощо. Загалом, компанія має 25 ліцензій, серед яких 18 на добровільні та 7 на обов'язкові види страхування.
Свої страхові продукти Альфа Страхування пропонує як фізичним так і юридичним особам. Партнерами компанії вже багато років є державні та комерційні банки, автоімпортери та автодилери, а також, компанія тісно співпрацює зі страховими брокерами. Загалом послугами Альфа Страхування користується близько 1 млн клієнтів.
Альфа Страхування в умовах пандемії
Від початку карантинних заходів в Україні, Альфа Страхування не збавляла темпів у роботі. Керівництво компанії чітко розуміло, що в умовах, коли населення все більше хвилюється про своє здоров’я, надзвичайно важливо підтримувати кожного застрахованого та надавати максимум сервісу не тільки з медичного страхування але і з інших видів. Адаптуючись під особливі умови, Альфа Страхування створила продукт Страхування на випадок COVID-19, а також розробила продукт Страхування для іноземців, що приїжджають на територію України з покриттям ризику COVID-19. Окрім того, туристичний поліс для виїзду громадян за кордон було доповнено покриттям ризику COVID-19 у країні тимчасового перебування.
Компанія вже давно вступила в еру Digital, тож працювати в онлайн-режимі розпочали від першого дня карантину. Оскільки схема роботи в дистанційному режимі була чітко налагоджена, клієнти так само отримували консультації та повну підтримку, як і раніше.
Безперечно, в умовах пандемії бізнес України призупинив активні інвестиції у нові проекти, багато партнерів компанії були змушені оптимізувати свої витрати та шукати нові можливості для розвитку. Проте, Альфа Страхування та провідні українські страхові компанії, зафіксували різке зростання інтересу населення до медичного страхування, страхування на випадок критичних захворювань, а особливо до страхових продуктів, які покривають ризик захворювання на COVID-19.
Відповідальні роботодавці, піклуючись про здоров’я своїх співробітників, все частіше звертаються до страхових компаній для укладання договорів з добровільного медичного страхування.
Перший мільярд гривень – не межа
Основною метою Альфа Страхування завжди була максимальна турбота про своїх застрахованих. Тож, компанія протягом 11 місяців 2020 року не лише розробляла страхові продукти та надавала страхові послуги населенню, тим самим збільшуючи портфель страхових премій, але і плідно працювала у напрямку розвитку своїх сервісів для застрахованих.
Так, компанія повністю оновила свій мобільний додаток Альфа Асистанс для застрахованих із медичного страхування, аби в умовах карантину клієнти користувались послугами згідно свого полісу прямо зі смартфону. А також, компанія оновила свій сайт і відтепер користувачі можуть купувати більшість страхових полісів прямо на сайті без відвідувань офісу.
Як зазначив Член Правління Компанії, Віктор Грек: «Альфа Страхування динамічно розвивається, не дивлячись на економічну та політичну турбулентність у нашій країні, а також жорстку конкуренцію на страховому ринку. Досягнення страхових зборів в один мільярд гривень у такий непростий рік, дає впевненість у правильності стратегії розвитку Компанії та довіри клієнтів до наших продуктів та сервісів. Щодо продуктового ряду, то ключовий фокус буде утримувати медичне страхування. Вже зараз клієнтами Компанії з ДМС є більше ніж 110 000 застрахованих. Водночас, в наступному році Компанія планує інвестувати у Digital-трансформацію поточних процесів та запуск інноваційних онлайн рішень».