За даними Приватбанку, який забезпечує роботу сервісів онлайн-кредитування «Миттєва розстрочка» та «Оплата частинами», за «чорний» тиждень розпродажів обсяг продажів товарів у кредит виріс втричі порівняно з показниками попереднього тижня і досяг 485 млн грн.
Рекордне зростання – у 4 рази – забезпечила онлайн-розстрочка в інтернет-магазинах, за тиждень клієнти Приватбанку купили в онлайн-кредит товарів на 180 млн грн, причому більшу частину купівель в Інтернеті в розстрочку було здійснено саме «чорної п’ятниці» на 50,4 млн грн.
Обсяги продажів у розстрочку в офлайн магазинах попри карантинні обмеження зросли майже втричі до 205 млн грн, причому 23 листопада клієнти банку закупились в розстрочку на 88 млн грн.
«Якщо на початку тижня розпродажів домінували купівлі в інтернеті, у понеділок та вівторок більшу частину покупок у розстрочку клієнти проводили онлайн, то вже у четвер та п'ятницю «живі» магазини повернули собі лідерство за обсягами оплат,» — відзначив керівник напрямку обслуговування торгових підприємств Приватбанку Євген Васильцов.
У цілому за підсумками тижня розпродажів, користувачі карток Приватбанку оплатили безготівково 34 мільйони покупок на суму понад 8 млрд грн. За інформацією банку, 23 листопада обіг у мережі торгових терміналів зріс до 1,7 млрд грн. За добу масових розпродажів найбільше зростання оплат картками зафіксоване у продовольчих магазинах — до 632 млн грн та магазинах електроніки — 358 млн грн.