Як зазначили в МВС, фото профілю та ім'я людини збігається з реальним користувачем, однак номер у шахрая прихований.
«Якщо ви отримали таке повідомлення, то краще зателефонуйте цій людині і уточніть, відправляв він вам такий запит», — радять в МВС.
Читайте також: В телеграм «злили» базу даних водійських посвідчень українців
Поради МВС
Також правоохоронці склали список порад, як вести себе в мережі, щоб не потрапляти на гачок лочинців:
-
Не надавати особисті дані на незнайомих сайтах. Паспортні і платіжні дані, телефон, логін і пароль в інтернеті надавати тільки в разі 100% впевненості, що перебуваєте на офіційних сайтах.
-
Не робити великих передоплат при покупці в інтернет-магазині. Краще використовувати спосіб покупки — накладений платіж. Тоді можна отримати товар, оглянути його і після цього оплатити.
-
Не користуватися підозрілими сервісами або пропозиціями інших людей. Люди або сервіси, що пропонують швидкий заробіток або допомогу в рішенні кредитних проблем часто виявляються шахраями.
-
Перевіряти прохання про матеріальну допомогу, навіть якщо вони надходять з аккаунта знайомих людей.
Читайте також: 13 шахрайських схем, які дозволили вкрасти в українців 362 мільйона
У разі, якщо ви стали жертвою шахрая, у відомстві радять відразу ж звернутися до поліції, зателефонувавши за номером 102 або прийшовши до найближчого відділення, попередньо зібравши всі докази факту шахрайства.
Раніше повідомлялося
- У телеграмі з'явилися два боти, які шукають персональні дані українських користувачів за номером телефону за гроші.
- Повідомлялося, що боти, імовірно, беруть дані з украденої бази клієнтів Приватбанку. У банку говорять, що це неможливо.
Читайте також: В Приватбанку спростували інформацію про «злив» даних клієнтів Telegram-ботам
- Затяжний карантин змусив компанії переходити на віддалену роботу, а громадян — активно освоювати онлайн-сервіси. Це створило благодатний грунт для процвітання шахрайства. Раніше «Мінфін» розповідав про ризики й заходи безпеки.