У жодному випадку не розголошуйте та не повідомляйте стороннім особам ваші дані, зокрема:
-
PIN-код картки;
- тризначний код на звороті картки (CVV2 / CVC2-код);
- термін її дії;
- код з SMS;
- пароль до Інтернет-банкінгу «CIB-Online».
КІБ ніколи не здійснює запити, в тому числі через смс-повідомлення та/або телефонні дзвінки своїм клієнтам – держателям платіжних карток щодо перевірки реквізитів виданої платіжної картки або уточнення персональних даних (кодове слово, пароль до Інтернет-банкінгу тощо).
Для обслуговування вашої картки в Банку є вся необхідна інформація.
Якщо в смс-повідомленні, яке надійшло від імені банку йдеться про розголошення Ваших персональних даних та/або у Вас виникли сумніви стосовно його змісту – не повідомляйте жодних даних та негайно зателефонуйте на гарячу лінію Банку за номером 0 800 501 200 для уточнення інформації!
Якщо ви зрозуміли, що випадково розкрили ваші персональні дані шахраям або по Вашій картці проходять підозрілі операції – негайно заблокуйте картку, зателефонувавши на гарячу лінію Банку за номером 0 800 501 200.
Якщо ви стали жертвою шахраїв – напишіть заяву до Кіберполіції, або повідомте про ваш випадок за телефоном – 0 800 505 170.