«Тих, кому Приватбанк у локдаун практично обнулив кредитний ліміт — близько 11%. Це були, в основному, клієнти, які не використали свій кредитний ліміт. Найчастіше мова йшла про зниження кредитного ліміту, ніж про його скасування», — говорить банкір.
За його словами, банк був змушений піти на цей крок, тому що в іншому випадку почалося б зростання проблемної заборгованості в банку, в результаті чого постраждали б і платоспроможні позичальники.
«Отримали б зростання NPL. В результаті банк був би змушений відмовляти в кредитуванні і платоспроможним клієнтам з нормальним рівнем доходів», — стверджує Дмитро Мусієнко.
Читайте також: В Приватбанку розповіли, як не втратити кредитний ліміт за карткою
Нагадаємо, що в березні «Мінфін» отримав серію скарг від клієнтів Приватбанку на те, що банк без попередження обнуляє кредитні ліміти по картах.
Тоді в прес-службі повідомили, що банк ріже ліміти в інтересах самих клієнтів, тому що не хоче, щоб позичальники залазили в борги, які не зможуть погасити.
У прес-службі також зазначили, що розміри кредитних лімітів на картах і програм розстрочки будуть регулюватися з урахуванням економічної ситуації, кредитної історії позичальників та обсягів використання кредитних коштів протягом останніх 6 місяців.
Про те, як на Приватбанк вплинув коронакрізіс, що буде зі ставками по кредитах і депозитах, а також про те, які нові технології і сервіси Приватні намір впроваджувати в цьому і наступному році читайте в інтерв'ю Дмитра Мусієнка на «Мінфіні».