Про маркетингову стратегію
Під час карантину проблемою для багатьох компаній було вибудувати ефективну і правильну комунікацію з клієнтом. Ті, хто зумів це зробити, залишилися на плаву.
«Провели велике дослідження разом з нашим агентством, опитали понад 3 тис. осіб і визначили нашу цільову аудиторію. 60% українців дивляться ТБ, бо це просто. Для чого їм Megogo? А ми просто зібрали в одному місці все: фільми, серіали, подкасти», – відзначила Валерія Толочина.
28 вересня стартувала масштабна рекламна кампанія Megogo. Для її підготовки знадобилося 7 місяців аналітичної та креативної роботи. В результаті бренд отримав оновлену стратегію комунікацій і «заговорив» зі споживачем новою, зрозумілішою мовою.
Основна ідея кампанії формується на інсайті: дім – не конкретне місце; дім – там, де твої рідні, де тобі добре і де є Megogo. Тому головні герої рекламної кампанії з'являються у зовсім несподіваних місцях. І поруч з ними завжди Megogo, який робить дозвілля по-справжньому затишним, домашнім, незалежно від того, де б користувач не знаходився.
Над розробкою ідеї працювало бренд-агентство Fedoriv: було проведено широке дослідження ринку, аналіз аудиторії та поведінки користувача. Всього в опитуванні взяли участь 3000 респондентів.
Про цільову аудиторію
Це звичайна українська сім’я, в житті якої багато турбот і дуже мало часу. Але ми зрозуміли, що хоч як би не казали, що ніхто не дивиться ТБ, насправді це основне дозвілля більшості українців, підкреслює Толочина.
Про взаємодію з клієнтами
“Модерацію комунікацій часто недооцінюють. Якось нам у коментарі написала дівчинка, яка 15-й день сиділа на самоізоляції, і вже 7 разів подивилася один і той самий фільм: «Здається, навіть у мого акаунту Megogo пропала фантазія і він не готовий дивувати репертуаром».
Для нас така історія стала викликом, тож, ми відправили їй 4 фільми та 5 великих серіалів, які підібрали спеціально для неї. Вона подякувала за зворотній зв’язок”, – підкреслив Міллер.
Про підтримку соцмереж
«Ми присутні у всіх соціальних мережах: Instagram, Facebook, Viber, Youtube та ін. В цілому маємо близько 300 тис. передплатників по всьому світу. Нещодавно запустили акаунт «Стадіон вдома», який знайшов чудове поширення в соцмережах», — розповів Олексій Міллер.
Megogo і Volia в жовтні почали партнерство, в рамках якого користувачі медіасервісу можуть дивитися футбольні матчі Ліги чемпіонів і Ліги Європи.