Профіль клієнта
«Чим краще ми знаємо клієнта, тим якісніший креатив ми отримаємо в подальшому. Ми пішли далі і склали аватари цільової аудиторії – їх може бути кілька, все залежить від того, наскільки глибоко ви сегментуєте свою аудиторію», – розповіла експерт.
Щоб скласти портрет цільової аудиторії, потрібно відповісти на чотири блоки запитань:
- соціально-демографічний портрет;
- потреби (болі і бажання) клієнта: чого він хоче, для чого йому ваш продукт потрібен, що він хоче змінити в своєму житті, як клієнт намагався вирішити проблему, до яких наслідків це призвело;
- поведінкові особливості клієнта: скільки часу він проводить у мережі, які ресурси читає, які соцмережі обирає;
- фактори прийняття рішення: як людина приймає рішення про покупку (емоційно чи логічно) і критерії прийняття рішення: унікальність продукту, дизайн, ціна, гарантія, бренд, легкість у використанні тощо.
З чого починати рекламну кампанію
Ключових критеріїв для старту успішної рекламної кампанії три:
- дослідження: болі клієнтів, стратегії конкурентів, відстройка від конкурентів, слоган – важливо, наскільки він зрозумілий;
- тренди: щоб створити і запустити релевантний креатив, необхідно розуміти основні тенденції, які є драйверами зростання продажів у вашому сегменті. Джерела інформації – соцмережі і месенджери, платформи відеоконтенту (YouTube, TikTok), запити в Google Trends;
- власні ідеї: мозковий штурм, метод асоціацій, власне бачення, досвід.
Читайте також: Любов за гроші: хто з банків витратив найбільше на рекламу
Як працює багатоканальність
Бренд повинен бути відразу в кількох каналах комунікації. Це сприятиме його поширенню і зміцненню.
Необхідно 3-6 взаємодій, щоб споживач запам’ятав бренд.