Профіль клієнта

«Чим краще ми знаємо клієнта, тим якісніший креатив ми отримаємо в подальшому. Ми пішли далі і склали аватари цільової аудиторії – їх може бути кілька, все залежить від того, наскільки глибоко ви сегментуєте свою аудиторію», – розповіла експерт.

Щоб скласти портрет цільової аудиторії, потрібно відповісти на чотири блоки запитань:

  • соціально-демографічний портрет;
  • потреби (болі і бажання) клієнта: чого він хоче, для чого йому ваш продукт потрібен, що він хоче змінити в своєму житті, як клієнт намагався вирішити проблему, до яких наслідків це призвело;
  • поведінкові особливості клієнта: скільки часу він проводить у мережі, які ресурси читає, які соцмережі обирає;
  • фактори прийняття рішення: як людина приймає рішення про покупку (емоційно чи логічно) і критерії прийняття рішення: унікальність продукту, дизайн, ціна, гарантія, бренд, легкість у використанні тощо.

З чого починати рекламну кампанію

Ключових критеріїв для старту успішної рекламної кампанії три:

  • дослідження: болі клієнтів, стратегії конкурентів, відстройка від конкурентів, слоган – важливо, наскільки він зрозумілий;
  • тренди: щоб створити і запустити релевантний креатив, необхідно розуміти основні тенденції, які є драйверами зростання продажів у вашому сегменті. Джерела інформації – соцмережі і месенджери, платформи відеоконтенту (YouTube, TikTok), запити в Google Trends;
  • власні ідеї: мозковий штурм, метод асоціацій, власне бачення, досвід.

Читайте також: Любов за гроші: хто з банків витратив найбільше на рекламу

Як працює багатоканальність

Бренд повинен бути відразу в кількох каналах комунікації. Це сприятиме його поширенню і зміцненню.

Необхідно 3-6 взаємодій, щоб споживач запам’ятав бренд.

Збираєш заощадження? Вибирай депозит у надійному банку і отримай бонус від «Мінфіну»