За словами Олексія Миропольского, в цьому році токенізація набуває нового змісту. У цьому напрямку активно почали впроваджувати рішення платіжні системи Visa і Mastercard, залучаючи до співпраці Portmone. У наступному році вони планують максимально використовувати токенізацію в своїх е-комерс напрямках.

Токенізація — заміна реальних даних, які є на пластиковій картці, унікальним цифровим кодом. Саме це дає можливість здійснювати оплату смартфоном, планшетом, смарт-годинниками або іншим платіжним засобом, не вимагаючи наявності банківської карти.

Аналогічні плани по збільшенню токенізованих платежів є і у платформи Portmone.

«Якщо ми зможемо створити для кожного великого бізнесу екосистему, коли у них відпаде необхідність змушувати клієнта діставати карту, відповідно, потреба в пластиці відпаде. Всі будуть користуватися і в офлайні, і в онлайні тільки додатками — або самого бізнесу, або банку, або ж Google Pay і Apple Pay», — вважає експерт.

Читайте також: Приватбанк та Visa запускають FacePay24. Як це працює

Плани на 2021 рік

У наступному році платформа Portmone буде працювати над впровадженням передових рішень, які дозволять спростити життя клієнтів. Токенізація в цьому процесі відіграватиме важливу роль.

Миропольський визначив три головні напрями роботи компанії.

1) Візуалізація платіжних карт в додатках і персональних кабінетах клієнтів як фізичних карт. Це допоможе клієнту, якщо він користується декількома картками, швидше обрати саме ту, яку він планував.

2) Поліпшення клієнтського досвіду на сайтах і в додатках при оплаті в онлайні.
«Поступово ми перелаштовуємося і переходимо від клієнтського досвіду для себе до клієнтського досвіду для бізнесу. Ми допомагаємо всім бізнесам підлаштовуватися саме під потреби їх клієнтів і робити шлях від прийняття рішення про оплату до самої оплати максимально простим», — підкреслює Миропольський.

3) Збільшення простих і наративних методів оплати в онлайні за допомогою токенів і цифрових гаманців.

Читайте також: В Україні клієнти 10 банків зможуть розплачуватися в магазинах браслетами