Одні збитки
У жовтні падіння експорту сповільнилося до 7,1%, за місяць (до майже $ 2 млрд). Це говорить про те, що поступово галузь стабілізується — ще у вересні падіння галузі становило 12%.
Всього в жовтні було продано 1,6 млн годинників. Це на 300 000 менше, ніж за жовтень минулого року.
Експорт
За жовтень найпомітніше зріс експорт на китайський ринок (+ 15,1%) і Гонконг (+ 3,5%). Також зросли поставки на ринок ОАЕ (+ 22,2%), який не вважається одним з великих.
Читайте також: Перший раз за десять років. Обсяг світового ринку розкоші впаде на 23% (прогноз)
Найбільше падіння поставок виробники відзначили на європейському ринку: у Франції (-38,6%), Іспанії (-27,6%), Італії (-25,5%), Німеччині (-17,3%) і Великобританії (-8, 1%). У США експорт годинників впав на 5,3%.
«Поширення пандемії на цих ринках і заходи, ухвалені їх урядами, припускають кілька песимістичний прогноз на наступні кілька місяців», — говориться в звіті Федерації.
Читайте також: У що інвестувати в 2021 році