Що це дасть клієнтам
Новий сервісний бот дає можливість торговцям отримати допомогу та консультації від банку, повідомити про поломку POS-терміналу і переглянути статус поданої заявки.
Як підключити
Щоб підключити бота, потрібно в месенджері телеграм набрати в пошуковому рядку «POS-термінали Приватбанку».
Читайте також: Приватбанк пропонує ІТ-фахівцям спецпакети послуг та преміум-картки
Нагадаємо
У травні 2020 року Приватбанк почав установку оновленого програмного забезпечення в POS-терміналах, яке дозволяє в разі згоди клієнта відмовитися від друку чека для власника картки.
Таким чином, сьогодні друкованими чеками користуються тільки ті клієнти, які купують гарантійний товар — побутову техніку, електроніку, одяг, взуття і т.д.
На сьогодні до такої еко-ініціативи підключено вже 80% мережі еквайрингу Приватбанку — а це понад 180 тис POS- терміналів.
За підрахунками аналітиків банку, завдяки відмові від друку чеків за півроку клієнти банку зберегли вже близько 4 тис дерев.