5 листопада відбулося визначення переможців премії «HR-бренд» від міжнародного кадрового ресурсу grc.ua. За результатами конкурсу кейс «Трансформація корпоративної культури об’єднаного банку» від Альфа-Банку Україна став переможцем у номінації «Трансформація корпоративної культури». Таким чином професійна спільнота високо оцінила унікальний HR-проєкт зі створення єдиної корпоративної культури в рамках об’єднання команд двох фінустанов – Альфа-Банку Україна та Укрсоцбанку.
Нагадаємо, що у 2016 році відбулася наймасштабніша подія банківського сектору України: в результаті угоди між холдинговою компанією ABH Holdings S.A. (ABHH) та банківською групою UniCredit Group розпочалося злиття Альфа-Банку Україна та Укрсоцбанку, яке завершилося у 2019 році. Об’єднання стосувалося не лише активів фінустанов, а й двох колективів з власними історіями, цінностями, підходами до робочих процесів тощо. Завдяки злагодженості дій керівництва та команд банків, вдалося реалізувати кейс на мільйон: успішно інтегрувати дві потужні фінустанови та створити сильну команду з єдиною корпоративною культурою.
«Ми щасливі, що проєкт, якому ми віддали багато сил та яким надзвичайно пишаємося, отримав авторитетну відзнаку. Адже найцінніший актив нашої компанії — це наші співробітники: різні, несхожі, унікальні, проте об’єднані єдиною метою, цінностями та культурним кодом. Ця премія — перемога кожного з них, кожного з команди на мільйон!» — зазначила директор з управління персоналом Альфа-Банку Україна Марія Гаравська.
Мета проєкту «HR-бренд» – популяризація сучасних методів управління персоналом у професійній HR-спільноті, підвищення значущості комплексної роботи над проєктами, що націлені на розвиток HR-бренду. Починаючи з 2011 року, премія визначає найкращі HR‑кейси компаній-лідерів у різних номінаціях: «Світ», «Україна», «Регіон», «Столиця». Цьогоріч перелік номінацій було розширено новими: Антикризовий HR, HR в IT, Digital HR, Кращий проєкт з навчання та розвитку персоналу, Кращий проєкт із залучення талантів, Краща програма розвитку лідерів тощо.