«Корпоративні медіа – це можливість постійного спілкування з нашими клієнтами, співробітниками, партнерами. Ми намагаємося бути відкритими, актуальними, цікавими, корисними. Банк – це більше, ніж гроші. Це – фінансовий радник і надійний партнер. Розвиток наших медіа допомагає вибудовувати довготривалі стосунки зі стейкхолдерами. Дякуємо Асоціації корпоративних медіа України за визнання роботи команди банку», – наголосила директорка з маркетингу ПУМБ Ксенія Сікорська.
Конкурс «Краще корпоративне медіа України» вже п’ятнадцятий рік поспіль проводить Асоціація корпоративних медіа України. На розгляд членів журі в 14 категоріях конкурсу були представлені 86 проєктів від 54 компаній з різних сфер бізнесу. До складу членів журі конкурсу входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-спеціалісти.