Таке рішення група прийняла навіть попри дозвіл відновити роботу в США. «Замість круїзних рейсів у 2020 році її компанії-члени зосередяться на забезпеченні безпеки під час covid-19 під керівництвом медекспертів США», – заявили в Асоціації.
Чому ухвалили таке рішення
Зазначається, що у п’ятницю, 30 жовтня, федеральні чиновники охорони здоров’я (CDC) опублікували нові правила, які дозволять великим круїзним лайнерам знову розпочати плавання у водах США, хоча й не відразу.
Серед вимог CDC:
- судновласники повинні перевіряти всіх пасажирів і команду на початку та в кінці всіх рейсів;
- перш ніж буде дозволено відправитися у плавання, лайнеру доведеться провести імітацію з волонтерами, що зіграють пасажирів, які захворіли.
«Для відновлення перевезення пасажирів компанії повинні продемонструвати, що у них є процедури для тестування, карантину та ізоляції пасажирів і членів екіпажу. Їм доведеться побудувати випробувальні лабораторії на всіх судах і при необхідності вжити заходів щодо ізоляції або карантину пасажирів на березі», – пояснюється в інформації.
Страхування від COVID-19. Виплата до 50 тисяч гривень
Збитки круїзної індустрії
Загалом круїзна індустрія була практично закрита для бізнесу із середини березня, коли стало зрозуміло, що смертельний вірус уже не слабшає протягом декількох тижнів.
За оцінками круїзної асоціації, припинення круїзів привело до зниження економічної активності на більш ніж $25 млрд і скорочення 164 тис. американських робочих місць.
При цьому акції найбільших круїзних компаній почали знижуватися ще у лютому у міру поширення вірусу й досягли дна у середині березня, коли економіка США фактично зупинилася.
«Цього року компанії зазнали мільярдних збитків, втративши понад 70% своєї вартості», – зазначає Associated Press.
Читайте також: Круїзи «в нікуди»: У Сінгапурі придумали спосіб підтримати туризм під час пандемії
До речі
До складу Міжнародної асоціації круїзних ліній входять понад 15 тис. туристичних компаній і 60 морських і річкових перевізників, серед яких – гіганти індустрії Princess, Carnival і Royal Caribbean. Члени Асоціації володіють 95% світового круїзного потенціалу і щорічно перевозять 30 млн пасажирів.
Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка та коронавірус».