— Юрію Володимировичу, ви у Радабанку займаєтеся роздрібним і VIP-бізнесом. Як реагує банк на труднощі в ритейлі та інших напрямках бізнесу?
— Основне завдання — передбачити потреби клієнтів в майбутньому і максимально оперативно вирішувати виникаючі поточні питання сьогодні. Банк, який підтримує клієнтів зараз, стане для них постійним фінансовим партнером й надалі.
Тому ми скасували штрафи за прострочення кредитів, автоматично лонгували термін дії платіжних карток, а також перестали стягувати абонплату за користування POS-терміналами для непрацюючого бізнесу. Ми не зупинили кредитування під час карантину і спостерігали попит на кредитування під заставу нерухомості, коли клієнти, скориставшись паузою в звичній ними повній зайнятості, оформляли кредит на ремонт житла. Що стосується депозитів, то люди поступово повертаються зі своїми коштами в банк для розміщення їх на депозит.
— Розкажіть про цифрове обслуговуванні клієнтів у Радабанку — як плануєте його розвивати або додасте якісь функції?
— Радабанк — один з перших в Україні, хто запровадив BankID як банк-ідентифікатор. Банк є учасником проекту USAID «Трансформація фінансового сектора» зі створення фінансової платформи, яку ми використовуємо для контактів з клієнтами.
У нас є цифровий канал обслуговування клієнтів RB24 і для більш оперативного вирішення фінансових питань клієнтів дистанційно ми розширили його можливості. Щоб мінімізувати використання клієнтами готівкових коштів, ми зняли кілька навчальних роликів і навчали своїх клієнтів користуватися інтернет-банкінгом, транслюючи відео на своїх каналах комунікації. Це дало свій результат — кількість безготівкових операцій значно збільшилася.
Нашому каналу дистанційного обслуговування RB24 вже 5 років, і ми його розвиваємо. Одна з найпопулярніших функцій — онлайн-обмін валют, адже курс обміну в вигідніший, ніж у касах банку. До того ж, електронний сервіс має велику перевагу — він працює цілодобово і без вихідних. І що ще дуже зручно: мінімальна сума обміну становить 10 дол. США, що дозволяє клієнту регулярно купувати валюту і поповнювати свій вклад, тим самим накопичуючи швидше. Зазначу, що зараз спостерігаємо зміщення акценту на більш короткі терміни і попит на онлайн-розміщення вкладів підвищився.
— Розкажіть про унікальні послуги, які є в Радабанку.
— У період карантину для власників елітних карток Радабанку ми зробили доступним страхування на лікування захворювання на коронавірус. Разом з оформленням преміальної картки Радабанк, крім всіх інших переваг користування карткою, клієнт отримує страховий поліс для виїжджаючих за кордон, в якому вже передбачено страхування від CОVID-19. Що дає поліс. Перше: якщо у клієнта є підозра на захворювання, він може пройти тестування на CОVID-19; друге: при позитивному результаті клієнт отримує лікування протягом 14 днів; третє: ми відшкодовуємо витрати на дострокове повернення в Україну з дозволу лікарів; четверте: поліс передбачає компенсацію на проїзд будь-яким транспортом або літаком, якщо клієнт не зміг повернутися в термін за станом здоров'я. Піклуючись про клієнтів, ми все ж вважаємо за краще, щоб вони були здорові.