Тренди

Ключовими на ринку платежів під час пандемії стали такі тренди:

  1. Зростання популярності безконтактних платежів - завдяки підвищенню лімітів платіжними системами і безпеки технології (зменшує кількість контактів між людьми).
  2. Зростання токенізованих карт (карти мігрували в смартфон, популярність мобільних гаманців типу Apple Pay і Google Pay неухильно зростає), а також збільшення використання переносних пристроїв.
  3. Зростання електронної комерції (люди, залишаючись вдома, дедалі частіше роблять покупки онлайн).

Читайте також: Україна стала лідером по зростанню e-commerce в Східній Європі

За даними Mastercard, Україна входить до топ-10 країн з найбільшими показниками зростання безконтактних платежів за період з січня по серпень 2020 року.

Цифри e-commerce

Про зростаючу популярність електронної комерції свідчать такі цифри:

  • 93% європейських споживачів користуються цифровий комерцією;
  • 26% роблять покупки в інтернеті як мінімум раз на тиждень;
  • 68% роблять покупки зі свого мобільного пристрою.

За словами Юрія Батхіна, до 2030 року кількість активно застосовуваних переносних пристроїв становитиме 125 млрд.

Читайте також: Таємні війни платіжних систем за гроші споживачів

Однак зі зростанням популярності цифрової комерції дедалі важливішими стають питання безпеки розрахунків у мережі та запобігання шахрайству.

Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка і коронавірус»