Топ-10 компаній
На другу позицію з третьої вийшов бренд Amazon, вартість якого зросла на 60% (до $200,7 млрд).
На третю сходинку з четвертої піднявся Microsoft (зростання на 53%, до $166 млрд).
При цьому бренд Google вийшов з топ-3, опустившись з другої на четверту позицію (його вартість скоротилася на 1% — до $165,4 млрд).
Читайте також: Ринкова вартість Apple вперше досягла $2 трильйонів
Список інших компаній в топ-10 не змінився, помінялися місцями тільки компанії на п'ятій та шостій позиціях:
Samsung (зростання на 2%, до $ 62,3 млрд)
Coca-Cola (падіння на 10%, до $ 56,9 млрд)
Toyota (скорочення на 8%, до $ 51,6 млрд)
Mercedes-Benz (зниження на 3%, до $ 49,3 млрд)
McDonald's (зменшення на 6%, до $ 42,8 млрд)
Disney (скорочення на 8%, до $ 40,8 млрд).
На першу десятку припала половина загальної вартості брендів топ-100.
Хто новенький
Новими учасниками рейтингу в цьому році стали Instagram (19-е місце, $ 26,1 млрд), YouTube (30-е місце, $ 17,3 млрд) і Zoom (соте місце, $4,48 млрд).
Найбільш істотний підйом в рейтингу продемонстрували Spotify (до 70-ї позиції з 92-м минулого року, зростання на 52% — до $ 8,4 млрд) і Netflix (до 41-ї позиції з 65-ї, підвищення на 41% — до $ 12,67 млрд). При цьому наголошується також, що Instagram увірвався в рейтинг відразу на дуже високу позицію.
Читайте також: Акції Amazon в карантин рекордно зросли. У чому феномен компанії
До списку повернувся бренд Tesla (40-й рядок, $ 12,8 млрд), який був відсутній в ньому останні два роки.
Найвища вартість бренду серед представників фінансової галузі у J.P. Morgan (22-й рядок, зростання на 6% — до $ 20,22 млрд) і American Express (23-е місце, зниження на 10% — до $ 19,5 млрд).
Хто залишив рейтинг
Останній представник нафтогазової галузі Shell, який в минулому році займав 97-у сходинку, покинув рейтинг.
Сукупна вартість брендів топ-100 оцінюється зараз в $ 2 трлн 336,491 млрд, що на 9% перевищує показник за 2019 рік, відзначається в повідомленні Interbrand.
Методика розрахунків
Interbrand враховує в своїх розрахунках фінансові результати компаній, вплив брендів на рішення споживачів про покупки і здатність компаній забезпечити доходи. Топ-100 найдорожчих брендів світу публікується вже 21 рік.
Всього близько 30 компаній, які були в першому рейтингу, є в ньому і зараз, включаючи Disney, Nike і Gucci. При цьому понад 100 брендів покинули список за ці роки, в тому числі Nokia і MTV. У десятці лідерів всі ці роки як і раніше залишаються тільки Coca-Cola (SPB: KO) і Microsoft (SPB: MSFT).
У 2001 році під час першої публікації рейтингу загальна вартість брендів з топ-100 становила $ 988 млрд. Тобто за цей час показник збільшився в 2,4 рази.