Великі плани
Наразі оплата обличчям доступна на тисячі POS-терміналів. Здебільшого вони встановлені в закладах сегменту HoReCa (готельно-ресторанний бізнес).
Зараз, за словами Євгена Васильцова, банк веде переговори як з великим рітейлом, так і з МСБ, і намагається вивчити сегменти, де технологія FacePay буде більш затребувана.
«Можливо, це будуть басейни, де не зовсім зручно тримати карту і телефон, а ось розрахуватися за напій обличчям - саме те, що треба. Або ж спа-салони, гірськолижний курорт Буковель», - припускає представник Приватбанку.
Читайте також: FacePay24: Приватбанк запустив перші в Україні біометричні POS-термінали
До листопада банк розраховує зібрати всю необхідну інформацію. Далі банк спрямує зусилля вже на ті сегменти, де технологія FacePay принесе найбільшу користь.
«Головне, щоб клієнти отримували максимум зручності, і, відповідно, ритейл отримував більше продажів», - акцентує увагу Євген Васильцов.
Читайте також: Вже 100 тисяч українців підключили сервіс FacePay24. Як ним користуватися
Аргументи «за»
Установка терміналу з технологією FacePay обійдеться бізнесу в стільки ж, у скільки обходиться і класичний термінал.
FacePay24 не передбачає жодних обмежень по оплаті, працюючи чітко за правилами платіжних систем і прирівнюється до оплати карткою.
Читайте також: FacePay24: Як «Мінфін» обличчям торгував
Технологія дозволяє економити час і забезпечує свободу. Адже для того, щоб розрахуватися за покупку, не потрібен ні гаманець, ні телефон, досить прийти самому і не забути пін-код.