Новий регламент:
- операційний час з 9:00 до 17:00;
- післяопераційний час: з 17:00 до 22:10 – для зовнішніх платежів; з 17:00 до 23:45 – для внутрішніх платежів.
- подовжений регламент не розповсюджується на платежі, які потребують перевірок фінансового моніторингу та вхідні платежі, що призначені для зарахування на картки.
Правекс Банк і надалі працюватиме над удосконаленням регламенту обробки платежів, відповідаючи потребам клієнтів банку та вимогам ринку.
Служба технічної підтримки клієнтів Pravexbank BIZ працює з 9:00 до 24:00 у робочі дні: (044) 521 0270, 0 800 500 450 (пункт меню «5»), Viber (067) 323 7004 (в режимі чату), e-mail
Детальніше за посиланням