Завдяки досвіду й високій кваліфікації співробітників, мережа магазинів Moyo.ua крокує в ногу з часом і постійно знаходить нові методи взаємодії з цільовими споживачами.
Які саме способи залучення нової аудиторії дозволяють Moyo.ua незмінно знаходитеся у топі вітчизняних ОМНІ-рітейлів?
Швидка поява новинок у продажі
Довгоочікувані товари від найпопулярніших виробників з’являються на полицях офлайн-магазинів та в онлайн-каталозі відразу після офіційного оголошення старту продажів. Крім того, на культові розробки відомих торгових марок заздалегідь можна оформлювати передзамовлення.
Подібна «механіка» підкуповує користувачів, які цікавляться найактуальнішими новинками та хочуть бути у списку найперших їхніх власників.
Акції, знижки, суперціни
Під час покупки техніки, оснащення для дому та інших товарів, користувачі, як правило, переслідують відразу 2 мети:
- знайти справді якісний товар,
- зекономити.
Саме ця закономірність і є причиною постійної появи акцій та суперпропрозицій у Moyo.ua.
Інформація про актуальні знижки та суперпропозиції для зручності покупців представлена в окремому розділі офіційного сайту.
Конкурси для клієнтів
Дієвий спосіб викликати живий інтерес в аудиторії — організація конкурсів з призами.
Так, за участь у тематичних конкурсах покупці можуть отримати бонуси, грошову винагороду чи знижки.
Якісна реклама
Найдієвішою методикою є професійне просування. Саме завдяки рекламі високої якості аудиторія зростає з найшвидшими темпами.
Для підвищення інтересу до торгової мережі інформація про неї публікується у найрізноманітніших джерелах. Наприклад:
- у соціальних мережах,
- на офіційних сайтах населених пунктів,
- на тематичних форумах,
- у новинних виданнях.
Також активно використовуються банери, розсилки, текстові рекламні повідомлення у месенджерах.
Відкриття цілодобових магазинів
Відкриття магазинів формату 24/7 також дозволяє залучити нову аудиторію. Мова йде про клієнтів, які ведуть переважно нічний спосіб життя.
Цілодобові офлайн-магазини — зручне рішення для людей:
- які працюють у нестандартному режимі,
- поспішають з покупкою подарунків,
- потрапили у форс-мажорну ситуацію.
А для того, щоб покупцям хотілося повертатися у Moyo.ua знову і знову, їм пропонують взяти участь у програмі лояльності, а також гарантують якісне індивідуальне обслуговування та безкоштовне консультування.