Завдяки досвіду й високій кваліфікації співробітників, мережа магазинів Moyo.ua крокує в ногу з часом і постійно знаходить нові методи взаємодії з цільовими споживачами.

Які саме способи залучення нової аудиторії дозволяють Moyo.ua незмінно знаходитеся у топі вітчизняних ОМНІ-рітейлів?

Швидка поява новинок у продажі

Довгоочікувані товари від найпопулярніших виробників з’являються на полицях офлайн-магазинів та в онлайн-каталозі відразу після офіційного оголошення старту продажів. Крім того, на культові розробки відомих торгових марок заздалегідь можна оформлювати передзамовлення.

Подібна «механіка» підкуповує користувачів, які цікавляться найактуальнішими новинками та хочуть бути у списку найперших їхніх власників.

Акції, знижки, суперціни

Під час покупки техніки, оснащення для дому та інших товарів, користувачі, як правило, переслідують відразу 2 мети:

  • знайти справді якісний товар,
  • зекономити.

Саме ця закономірність і є причиною постійної появи акцій та суперпропрозицій у Moyo.ua.

Інформація про актуальні знижки та суперпропозиції для зручності покупців представлена в окремому розділі офіційного сайту.

Конкурси для клієнтів

Дієвий спосіб викликати живий інтерес в аудиторії — організація конкурсів з призами.

Так, за участь у тематичних конкурсах покупці можуть отримати бонуси, грошову винагороду чи знижки.

Якісна реклама

Найдієвішою методикою є професійне просування. Саме завдяки рекламі високої якості аудиторія зростає з найшвидшими темпами.

Для підвищення інтересу до торгової мережі інформація про неї публікується у найрізноманітніших джерелах. Наприклад:

  • у соціальних мережах,
  • на офіційних сайтах населених пунктів,
  • на тематичних форумах,
  • у новинних виданнях.

Також активно використовуються банери, розсилки, текстові рекламні повідомлення у месенджерах.

Відкриття цілодобових магазинів

Відкриття магазинів формату 24/7 також дозволяє залучити нову аудиторію. Мова йде про клієнтів, які ведуть переважно нічний спосіб життя.

Цілодобові офлайн-магазини — зручне рішення для людей:

  1. які працюють у нестандартному режимі,
  2. поспішають з покупкою подарунків,
  3. потрапили у форс-мажорну ситуацію.

А для того, щоб покупцям хотілося повертатися у Moyo.ua знову і знову, їм пропонують взяти участь у програмі лояльності, а також гарантують якісне індивідуальне обслуговування та безкоштовне консультування.