Що робили
Сьогодні вночі, з 10 на 11 жовтня, Приватбанк успішно завершив планове оновлення програмного забезпечення власного процесингового центру, щоб гарантувати надійну роботу у високий сезон купівельної активності.
Починаючи з 7:30 11 жовтня обслуговування карток банку, Приват24 та мережа самообслуговування (банкомати і термінали) працюють у звичайному режимі.
Як повідомила пресслужба, команда з понад 100 фахівців за одну ніч не лише оновила процесинг, а й налаштувала ефективну роботу всіх пов'язаних з операціями по картках систем і сервісів банку. Технологічні роботи банку проводилися в нічний час, коли навантаження мінімальне і більшість клієнтів не проводять активних операцій.
Читайте також: Як відсвяткували День холостяка клієнти Приватбанку і monobank
Нагадаємо
Щороку навантаження на процесинг, тобто кількість операцій клієнтів з картками, напередодні розпродажів зростає на 20%.
На початку 2020 року процесинговий центр Приватбанку поставив новий національний рекорд – обробляючи понад 1000 операцій клієнтів на секунду і до 60 тис. трансакцій щохвилини.