— Будь ласка, розкажіть, що означає для Вас бренд Телетрейд.
— На мій погляд, бренд TeleTrade можна описати трьома словами: престиж, якість і професіоналізм. Престиж заснований на тому, що бренд представлений на фінансовому ринку більше чверті століття, як і раніше, він зберігає статус лідера в створенні та застосуванні найкращих FinTech продуктів і послуг для своїх клієнтів. Якість проявляється в тому, що TeleTrade завжди уважно стежить за потребами клієнтів і пропонує їм продукти і послуги з урахуванням потреб кожного. Також в індивідуальній роботі з кожним клієнтом проявляється професіоналізм співробітників компанії.
Ми в Телетрейд завжди пропонуємо клієнтам чіткий робочий чіткий робочий план, плануємо кожен крок, щоб клієнти могли виникнути і зрозуміти кожен нюанс в роботі трейдера. Все це дозволяє клієнтам зробити кращий вибір серед інвестиційних рішень.
— Що б Ви могли розповісти про людей, які працюють у Вашій команді?
— Насправді, я б не хотів багато говорити про досягнення моїх колег. Тут я краще розповім про іншу сторону. Всі ми знаємо, що фінансовий ринок як сфера інтелектуальної діяльності досить одноманітний і сухий: робота з великими обсягами даних, з цифрами вимагає уваги. Трейдинг — це не розвага, а наполеглива праця. Вірно? Напруга, яке відчувають трейдери в процесі торгівлі, буває досить високим. Природно, що подібне напруга відчуваємо і ми. Однак в TeleTrade створена така атмосфера, що і наші співробітники, і наші клієнти в процесі роботи ніколи не втрачають взаєморозуміння, самовладання і здорового почуття гумору. У Телетрейд ми завжди вміємо знаходити радість, мотивацію, перетворювати консультацію по різних фінансових питань в захоплюючий кожного процес.
— Які досягнення Телетрейд Ви би перерахували в першу чергу?
— Я думаю, буде зайве, якщо я почну детально розповідати про досягнення і нагороди TeleTrade. Про це досить багато пишуть в ЗМІ. Найголовніше, що я хочу тут сказати, це те, що за чверть століття роботи на фінансовому ринку в TeleTrade у В'єтнамі серед клієнтів зберігається спадковість: з нами торгують ті, чиї батьки і навіть діди починали з нами 25 років тому. Ми також знаємо, що діди й батьки діляться кращим і найціннішим досвідом зі своїми дітьми і внуками. Той факт, що наші клієнти продовжують приводити в Телетрейд своїх дітей і онуків вчитися торгувати і інвестувати є, на мій погляд, найкращим доказом довіри до бренду TeleTrade. Упевнений, що це найбільше наше досягнення.
— У чому полягає найголовніша цінність Телетрейд для клієнтів?
— Я вважаю, що продукти і послуги кожного бізнесу повинні містити в собі цінність для клієнтів, відповідаючи на якийсь їх запит або вирішуючи якусь їхню проблему. Це важлива умова для розвитку самого бізнесу. TeleTrade пропонує людям цікаві інвестиційні рішення, допомагає вирішувати широке коло питань фінансового характеру. Думаю, цінність в цьому. Крім того, я б хотів додати, що, по-перше, в TeleTrade завжди є чітке розуміння співпраці з будь-яким клієнтом, будь то новачок або досить досвідчений трейдер. Новачкам ми пропонуємо покрокові інструкції, щоб вони могли бути впевнені в собі і мали міцний фундамент знань для успішної інвестиційної діяльності на фінансовому ринку. Більш досвідченим трейдерам ми не тільки допомагаємо створити середовище для отримання стійкого прибутку, але також даємо можливості для кар'єрного зростання, співпраці в рамках нашої партнерської програми. Ми піклуємося, щоб клієнти завжди мали максимально чітке уявлення про всі нюанси процесу навчання і торгівлі, щоб вони могли твердо крокувати і розвиватися з Телетрейд.
— Що Ви могли б сказати про типового клієнта TeleTrade у В'єтнамі?
— Велика частина нашої аудиторії — це молодь, студенти. Справа в тому, що з метою поширення фінансової, інвестиційної грамотності, а також для знайомства в'єтнамців з фінансовим ринком і передачі базових інвестиційних знань TeleTrade регулярно організовує семінари для студентів в місцевих університетах. Так вони здобувають знання в управлінні особистими фінансами або в області інвестицій. У них поступово складається чітке уявлення про своє фінансове майбутнє. Крім того, TeleTrade регулярно організовує для всіх охочих семінари, майстер-класи за різними напрямками інвестування. На цих заходах, які відвідують цілком зрілі люди, ми ділимося самими «гарячими» інвестиційними можливостями для в'єтнамських інвесторів. Таким чином, клієнтська база TeleTrade дуже різноманітна. У неї входять і студенти, і службовці, і робітники, і навіть власники бізнесу.
— Що потрібно зробити, щоб стати клієнтом Телетрейд?
— У цьому немає нічого складного. Є два способи. Перший: на нашому веб-сайті залишити заявку на зворотний дзвінок. Наші фахівці зв'яжуться з Вами і нададуть усі необхідні консультації. І другий: у багатьох країнах TeleTrade має фізичні офіси. Наприклад, у В'єтнамі у нас є офіси в Ханої і в Хошиміні. Будь-яка людина може прийти безпосередньо в офіс, зустрінеться з нашими фахівцями, поспілкуватися особисто і отримати відповіді на всі питання.
— На якому ринку працює TeleTrade?
— Завдяки впровадженню передових FinTech розробок, ми можемо запропонувати нашим клієнтам так само ринок CFD (contract for difference, контракті на різницю цін). На ринку CFD TeleTrade — один з перших. Ми маємо в своєму розпорядженні необхідною інфраструктурою, щоб наші клієнти могли укладати угоди з CFD. Інтернет-технології дозволяють трейдерам на ринку CFD долати будь-які бар'єри, в тому числі обмеження прибутку. Комп'ютер або телефон з підключенням до інтернету дозволяють торгувати практично з будь-якої точки світу.
— Що для Вас значать клієнти Телетрейд?
— Наші клієнти — це, перш за все, наші друзі, з якими ми хочемо ділиться думками і досвідом і до яких в будь-який момент готові прийти на допомогу. Наше завдання — вчасно надати їм таку інформацію і рада, щоб вони прийняли вірне інвестиційне рішення. Тим самим вони зможуть якісно управляти своїм капіталом, будуть знижувати ризики і досягати своєї мети — максимізації свого прибутку.