Учасниками оцінювання стали сайти компаній, які увійшли до ТОП-100 найбільших платників податків в Україні у 2019 р. за даними Державної податкової служби. Було проаналізовано 86 сайтів (14 компаній не мають сайтів), серед яких 63 – приватних компаній та 23 – державних підприємств.
Олександр Окунєв, голова Правління Професійної асоціації корпоративного управління, наголосив: «Вперше ми вирішили звернути увагу також і на особисте лідерство вищих керівників компаній, адже, на нашу думку, в компанії, що сповідує, наприклад, підтримку екологічних проєктів, директор має просто по-людськи поділяти ці ідеї, особисто підтримувати проєкти в цій сфері ще і як громадянин, а не тільки «по роботі».
Лідерами Індексу стали компанії: Укргазбанк, Карлсберг Україна, ПУМБ.
Ксенія Сікорська, директор департаменту маркетингу ПУМБ підкреслила: «ПУМБ намагається бути відкритим та зрозумілим для всіх своїх стейкхолдерів. Ми приділяємо велику увагу розміщенню актуальної та достовірної інформації на сайті банку. Прозорість стає вимогою часу. Будь-яка людина повинна мати можливість на сайті компанії знайти відповіді на хвилюючі її питання. Сайт – це обличчя бізнесу, тому має весь час удосконалюватись. Дякуємо за визнання нашої роботи, це нагорода для всієї команди!»
За секторальним аналізом найвищий рівень розкриття інформації продемонстрували компанії фінансової сфери, транспорту та постачання електроенергії. Рівень прозорості сайтів ТОП-10 компаній за 2019 склав 52,3%, в той же час рівень ТОП-100 компаній дорівнює 25,5%.
Про Індекс прозорості сайтів українських компаній:
Оцінка відбувається на основі інформації, розміщеної на сайті компанії. Методика оцінювання була розроблена Beyond Business (Ізраїль) у співпраці з Центром «Розвиток КСВ», і оновлювалась у наступні роки. Наприклад, доповненням 2019 року стала оцінка нових критеріїв: відповідальне лідерство, гендерна рівність, також були розширені показники корпоративного управління. Компанія отримує бали за наявність політики та результатів з таких питань як: корпоративне управління, чесні операційні практики, права людини та трудові практики, захист довкілля, відповідальне споживання та відносини з громадою. Крім того, оцінюються Звіти про управління, нефінансові звіти компаній, розміщені на сайтах, навігація сайтів та доступність розміщення інформації з КСВ.