Кампанія спрямована на охоплення нової цільової аудиторії за допомогою діджитал-інструментів в каналах:

  • YouTube,
  • Fecebook,
  • Instagram,
  • Google,
  • Digital TV.

«Ми вирішили показати справжніх людей з їхніми звичними потребами: новий одяг для дитини, запчастини до машини чи «ще кілька тисяч — і закінчимо ремонт». І що добре — у таких людей реакції теж справжні. «Бий або тікай», — каже мозок у стресових ситуаціях. Наприклад, коли закінчилися гроші, бити — не варіант, тож залишається тікати.» — каже команда Fedoriv Agency.

«Підготовку до кампанії ми почали три місяці тому. За цей час ми провели масу обговорень і досліджень, в ході яких Fedoriv Agency представили креативний погляд на потреби наших клієнтів. Спільно з продакшн студією «NO STAR» ми зняли 3 ролики про те, як картка «Зелена» допомагає вирішувати проблемні ситуації, в яких може опинитися кожен.» — каже Керівник напрямку «Кредитні картки» Євген Зайченко.

В ході підготовки кампанії А-Банк працював над поліпшенням процесів і сервісів — в першу чергу над поліпшенням юзабіліті мобільного додатка АБанк24. Також був зроблений важливий крок назустріч клієнтам — скасовані комісії за здійснення платежів (переказ коштів на картку іншого банку, оплата комунальних послуг, поповнення мобільного та інші) в мобільному додатку і знижена базова ставка по картці «Зелена».

Сьогодні А-Банк надає своїм клієнтам одні з найкращих умов на банківському ринку по кредитній картці:

  • Кредитний ліміт до 200 000 грн;
  • Пільговий період до 62 днів;
  • Кешбек до 20% реальними грошима;
  • Нарахування 7% відсотків на залишок особистих коштів;
  • Безкоштовне проведення платежів в додатку АБанк24;
  • Бонуси на рахунок кешбеку за залучення друзів в А-Банк за програмою «Приведи друга».

Картку можна отримати як фізичну (пластик), оформивши в відділенні А-Банку, так і віртуальну, замовивши в додатку АБанк24.

Детальніше про картку «Зелена».