У березні-квітні 2020 року Укрпошта провела тендер на закупівлю 500 авто для пересувних відділень. І вже з липня цього року компанія почала отримувати перші поставки для запуску проєкту у Черкаській, Одеській, Київській, Херсонській, Чернівецькій та Закарпатській областях.
«ПУМБ – перший комерційний банк, який супроводжує угоду такого загальнонаціонального значення. Для нас важлива його соціальна складова. Контракт на забезпечення 500 нових автівок, пересувних відділень Укрпошти, – свідчення високої довіри з боку держави та підтвердження стабільності банку. Ми співпрацюємо з Укрпоштою багато років, спостерігаємо зростання її ефективності, бачимо в ній надійного партнера. Ми разом можемо впливати на стійкий розвиток суспільства», – наголосив Сергій Черненко, голова правління ПУМБ.
До кінця 2020 року близько 4 тис. сіл та селищ в названих областях отримають доступ до сучасних послуг, а 2021 році реформа покриє всю територію держави.
«Всього в Україні налічується понад 27 тис. населених пунктів, жителі яких не мають змоги купити ліки або побутову техніку, не виїжджаючи у районний центр. Вони також відрізані від банківської системи. Але у кожному населеному пункті є пошта. Проєкт пересувних відділень – це доказ того, що пошта у селі може бути сучасною та доступною, забезпечуючи населення всіма послугами, яких вони потребують. Наступного року, коли дорогами поїдуть близько 2500 відділень, ми з впевненістю скажемо, що кожен українець має доступ до базових сервісів, незалежно від того, житель він міста-мільйонника чи невеличкого села. Дякую команді Укрпошти за правильні ініціативи та результативну роботу», — підкреслив Владислав Криклій, Міністр інфраструктури України.
Нагадаємо, що 10 квітня 2020 року Укрпошта підписала договір фінансового лізингу з ПУМБ про закупівлю 500 автомобілів Fiat Doblo Maxi для пересувних відділень вартістю майже 8,5 млн євро. У тендері із закупівлі автомобілів для пересувного відділення на Prozorro взяли участь 4 учасники, які запропонували 3 моделі машин. Переможцем став Fiat Doblo Cargo Maxi із загальною ціною в 16,9 тисяч євро, що включає забудову, додаткове устаткування, брендування і технічне обслуговування протягом трьох років. А ціна «базової» моделі на 25% дешевше, ніж її вартість в автосалоні.