Інтернет-еквайринг – зручний та надійний інструмент здійснення платежів на власних онлайн-платформах підприємця. Він допомагає залучати більше клієнтів, підключати додаткові канали продажів та загалом ефективно управляти бізнесом.

«Ощадбанк успішно реалізовує стратегію cashless-технологій для всіх своїх клієнтів, у тому числі для бізнес-середовища. Ми пропонуємо інноваційні цифрові сервіси для здійснення фінансових операцій та допомагаємо підприємцям ефективно застосовувати їх у своїй роботі. Кабінет торговця Ощадбанку є ефективним інструментом електронної торгівлі і дає можливість у найкоротші терміни та без додаткових процедур підключити послугу приймання платежів, безпечно і швидко керувати розрахунками у режимі 24/7, збільшити середній чек покупки, контролювати всі фінансові операції та отримувати їх повний аналіз. Кабінет торговця – це зручний та ефективний вихід підприємця в світ онлайн-платежів», – зазначив Андрій Кірієнко, начальник управління торгового еквайрингу Ощадбанку.

Для участі в акції та початку приймання платежів онлайн підприємцю слід підключити інтернет-еквайринг на офіційній сторінці Ощадбанку.

Нагадуємо, нещодавно Ощадбанк у партнерстві з Visa запустив сервіс ОщадPAY на базі технології Visa Tap to Phone для приймання безконтактних платежів у смартфонах.