Фінансова установа зберегла стабільність та довіру клієнтів. Зростання строкової ресурсної бази Ощадбанку становило 9,8 млрд грн. При цьому банк розвивав кредитування у роздрібному сегменті, де приріст кредитного портфеля становив понад 1 млрд грн та у сегменті мікро, малого та середнього бізнесу (ММСБ), де надано кредитів на суму 2,2 млрд грн. Завдяки цьому банк утримує першу позицію за чистим кредитним портфелем та другу за строковими депозитами на банківському ринку
За час карантину кількість користувачів сервісу Ощад 24/7 зросла на 350 тисяч клієнтів – до 4 млн 300 тисяч осіб. Кількість онлайн-платежів зросла на 40%. Загалом, нині 89% операцій банку проходить через дистанційні канали і тільки 11% — через каси. Це відіграло важливу роль у тому, що комісійний дохід банку порівняно з аналогічним періодом минулого року зріс на 16,6%.
Банк продовжує запроваджувати інновації у сфері роздрібного бізнесу. У 2020 році Ощадбанк запустив нові флагманські карткові продукти: кредитну картку MORE, картку для підлітків «ЛАЙК’Ю», а також цифрову картку з можливістю відкриття рахунку в гривні, доларах або євро. У партнерстві з Visa Ощад запустив інноваційний сервіс ОщадPAY для бізнесу на базі технології Visa Tap to Phone для приймання безконтактних платежів у смартфонах.
Ще одним фактором успішного фінансового результату стала робота Ощадбанку по зменшенню обсягів проблемної заборгованості. За динамікою покращення кредитного портфеля у першому півріччі 2020 року Ощадбанк вкотре посів перше місце у державному банківському секторі. За цей період портфель непрацюючих кредитів Ощаду скоротився на 21% або на 16,4 млрд грн.
Банком забезпечено планове погашення частини зовнішнього боргу на суму 404 млн доларів США. Банк продовжує сумлінно та вчасно виконувати всі свої зобов’язання перед кредиторами.