Як пише investing.com при цьому сектор навряд чи зможе повернутися до докризового рівня в цьому році, незважаючи на поліпшення ситуації влітку, зазначає агентство.
Коронакриза та люкс
Виручка французької LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE в першому півріччі, зокрема, скоротилася на $7,79 млрд у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. У другому кварталі компанія зафіксувала впевнене відновлення продажів в Китаї. Однак в Європі і США виручка значно знизилася, незважаючи на позитивні ознаки в червні.
ВиручкаKering SA, яка володіє брендами Gucci, Saint Laurent, Balenciaga і Bottega Veneta, за січень-червень виявилася на $2,65 млрд нижче в порівнянні з першим півріччям 2019 року. Компанія пояснила погіршення показників закриттям магазинів і припиненням міжнародного туризму.
Читайте також: OLX або Aliexpress. Що та де найчастіше українці купують онлайн (опитування)
Kering не стала давати прогноз на друге півріччя, однак зазначила, що не очікує до кінця року компенсувати падіння виручки в січні-червні.
Швейцарська Compagnie Financiere Richemont SA, що володіє брендами Buccellati і Cartier, за січні-червні втратила $ 2,62 млрд. Компанія не стала публікувати прогноз на фінансовий рік, який завершиться в березні 2021 року.
Продажі виробника окулярів Ray-Ban EssilorLuxottica, в свою чергу, впали за півроку на $ 3 млрд.
Відновлення
«Відновлення споживчого попиту на товари класу „люкс“в останні місяці приємно здивувало, особливо серед китайських покупців, але також і серед американців», — зазначив аналітик Credit Suisse Гійом Говіль.
На його думку, хоча недолік попиту з боку мандрівників продовжить чинити тиск на продажі в другому півріччі, попит за період не повинен впасти більш ніж на 5-10%.
Читайте також: Як карантин змінив бізнес і споживчі звички
Аналітик Credit Suisse також вважає, що відновлення буде більш значним для великих брендів, включаючи Christian Dior, Louis Vuitton і Gucci.
Що з акціями
З початку року акції LVNH знизилися в ціні на 0,1%, Kering — подорожчали на 0,4%, в той час як котирування менш великих Tod's SpA і Salvatore Ferragamo SpA впали на 39,2% і 32,2% відповідно.
Влітку зростання котирувань виробників товарів класу «люкс» випереджало ринок на тлі поліпшення показників виручки в таких країнах, як Китай, Південна Корея і США, зазначає аналітик Citi Томас Шові.
У той же час, він вважає, що «падіння туристичних потоків на основних „люксових“ напрямках, таких як Європа, Гонконг і Японія, і слабка споживча довіра в розвинених країнах продовжать стримувати глобальний попит на товари класу „люкс“ у другій половині 2020 року і можливо на початку наступного року».